Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~urbanoDELtoro | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany11.09.2005 @13:42:48 ostatnio na stronie12.09.2015 @01:52:32
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu707432
digarty2 komentarze1530 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~katarzynakk    29.03.2010 @13:29:35
i co ci sie śni mi lepiej opowiedz:DD
~katarzynakk    29.03.2010 @13:24:58
hihihi a jakie jakie?
~katarzynakk    29.03.2010 @12:36:46
chciałabymto zawsze jakaś emocja:D
~katarzynakk    29.03.2010 @12:27:38
A CO JA MAM POWIEDZIEĆ SKORO NIE TYLKO MNIE OBSERWUJESZ ALE JESZCZE FANTAZJUJESZ:P
~strzelba    29.03.2010 @11:55:04
dzieki stary
milego dnia
~Aksamitka    28.03.2010 @22:07:55
Depeche Mode - In Your Room
~Aksamitka    28.03.2010 @21:47:56
rzadko bywam Polsce... bardzo... resztę zmilknę...
~KrzyniuBDG    28.03.2010 @21:02:57
"K" to mój podpis także musi być ;p
Pocieszę Ciebie, że na vlepkach nie rzuca się w oczy ze względu na rozmiary ;]
_______
Krzyniu
~strzelba    28.03.2010 @20:11:36
zamierzam moj drogi :D
~strzelba    28.03.2010 @20:06:29
dzieki stary
pooblukuje twoje rozbryzgi jak to aksamitna pani nazwala :D
~Aksamitka    28.03.2010 @20:02:23
mam ich caly kuferek...
~Aksamitka    28.03.2010 @19:37:56
tak... mam manie tworzenia...
~Aksamitka    28.03.2010 @19:36:04
moja fotografia... z maska owa... no coz jestem kolekcjonerem masek...
~Aksamitka    28.03.2010 @19:23:36
pszeszedl///jakby mial nieprzejsc... czekam... oj ciekawam ogromnie...
~Aksamitka    28.03.2010 @19:15:20
ciekawie zastosowane kolory... ostro...! podoba sie... brrrrr
~Aksamitka    28.03.2010 @14:32:48
czeka z niecierpliwa ciekawascia...
~Aksamitka    28.03.2010 @09:17:25
za*ste projekty ...uwielbiam te bryzgi...rozdarcia i ciecia... a nogi.... ...z kokardkami rozowymi... uuuuuuu
~Aksamitka    27.03.2010 @19:22:04
masz świetną galerie ...
~Aksamitka    27.03.2010 @19:01:50
szaleństwo...
~kaplecha    27.03.2010 @12:18:16
bardzo lubię.
albo dar zamiany dźwięku w lęk
bo jego muzyka świetnie gra na emocjach.
_______
Nieraz mi ręce
żyją zupełnie osobno.
Może ich wtedy nie doliczać do siebie?
M.B.
~kaplecha    27.03.2010 @11:29:09
silent hill. cud miód muza.
_______
Nieraz mi ręce
żyją zupełnie osobno.
Może ich wtedy nie doliczać do siebie?
M.B.
~0stra    26.03.2010 @23:04:41
dzieki racja kaadr <eh>
~kasiag00    23.03.2010 @22:37:44
dzięki : )

a to nie metka, tylko fragment kokardki ; )
~dobrochna    22.03.2010 @21:42:42
dzięki
~livingdeath    21.03.2010 @10:55:37
moze zmienie hehe dzieki
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 22 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt